Det är för tillfället väntetid på grund av stor efterfrågan. Se vår leveranssida för mer information.

Omlet Ltds mobilmeddelandetjänst ("Tjänsten") drivs av Omlet Ltd ("Omlet Ltd", "vi" eller "oss"). Din användning av tjänsten utgör ditt samtycke till dessa villkor ("Mobilvillkor"). Vi kan ändra eller avbryta tjänsten eller någon av dess funktioner utan föregående meddelande. I den utsträckning det är tillåtet enligt tillämplig lag kan vi även ändra dessa villkor när som helst och din fortsatta användning av tjänsten efter ikraftträdandet av sådana ändringar ska utgöra ditt godkännande av sådana ändringar.

Genom att registrera dig för Omlet Ltd:s SMS/textmeddelandetjänst samtycker du till att ta emot återkommande SMS/textmeddelanden från och på uppdrag av Omlet Ltd via din trådlösa leverantör till det mobilnummer du angett, även om ditt mobilnummer är registrerat hos Nix. Textmeddelanden kan skickas med ett automatiskt telefonuppringningssystem eller annan teknik. Tjänsterelaterade meddelanden kan innehålla uppdateringar, varningar, information och webbseminarier (t.ex. beställningsuppdateringar, kontovarningar etc.). Kampanjmeddelanden kan innehålla kampanjer, specialerbjudanden och andra marknadsföringserbjudanden (t.ex. kundvagnspåminnelser).

Du förstår att du inte behöver registrera dig för dessa utskick för att göra några köp, och ditt samtycke är inte ett villkor för köp hos Omlet Ltd. Ditt deltagande i detta program är helt frivilligt. Vi tar inte betalt för tjänsten, men du är ansvarig för eventuella avgifter i samband med textmeddelanden som tas ut av din trådlösa leverantör. Meddelandefrekvensen varierar. Kostnader för meddelanden och data kan tillkomma. Kontrollera ditt mobilabonnemang och kontakta din trådlösa leverantör för mer information. Du är ensam ansvarig för alla avgifter relaterade till SMS/textmeddelanden, inklusive avgifter från din mobilleverantör.

Du kan välja bort tjänsten när som helst. Sms:a det enda nyckelordskommandot STOPP till Omlet eller klicka på länken för att avsluta prenumerationen (där det är tillgängligt) i ett textmeddelande för att avbryta. Du kommer att få ett engångsmeddelande som bekräftelse på att du inte vill ha fler meddelanden. Inga fler meddelanden kommer att skickas till din mobila enhet, såvida de inte initieras av dig. Om du har prenumererat på andra Omlet Ltd mobilmeddelanden och vill avbryta, utom där tillämplig lag kräver annat, måste du välja bort dessa program separat genom att följa instruktionerna i deras respektive mobilvillkor.

För servicesupport eller hjälp, sms:a HJÄLP till Omlet eller maila mathieu@omlet.co.uk.

Vi kan ändra kortkoder eller telefonnummer som vi använder för att driva Tjänsten när som helst och kommer att meddela dig om dessa ändringar. Du bekräftar att meddelanden, inklusive STOPP- eller HJÄLP-förfrågningar, som du skickar till en kortkod eller ett telefonnummer som vi har ändrat kanske inte tas emot och vi kommer inte att ansvara för att svara på frågor som görs i sådana meddelanden.

De trådlösa operatörerna som stöds av Tjänsten är inte ansvariga för försenade eller ej levererade meddelanden. Du samtycker till att förse oss med ett giltigt mobilnummer. Om du får ett nytt mobilnummer måste du registrera dig för programmet med ditt nya nummer.

I den utsträckning det är tillåtet enligt tillämplig lag samtycker du till att vi inte kommer att hållas ansvariga för misslyckad, försenad eller felriktad leverans av någon information som skickas via tjänsten, eventuella fel i sådan information och/eller någon åtgärd som du kan eller inte kan vidta vad gäller informationen eller tjänsten.

Vi respekterar din rätt till integritet. För att se hur vi samlar in och använder din personliga information, se vårt Psekretessmeddelande.