180 dagars öppet köp utan krångel

Om du av någon anledning inte är helt nöjd med produkterna som du köpt från Omlet är det viktigt att du kontaktar oss så att vi kan försöka lösa problemet. Om du är osäker på om produkten är rätt för sig och dina husdjur, behåll originalförpackningen tills du är helt säker. Om du bestämmer dig för att skicka tillbaka varan inom 180 dagar kommer vi alltid att ta tillbaka den.
- Full återbetalning av produktpriset.
- Inga avgifter för att skicka tillbaka något.
- Inga onödiga frågor om varför.
Hur skickar jag tillbaka något till er?
Om ditt husdjur har använt produkten du returnerar måste den rengöras innan du skickar tillbaka den.
För att skicka tillbaka något du beställt behöver du kontakta kundservice och ha ditt beställningsnummer till hands. Vi kommer då att kunna boka in en kostnadsfri upphämtning av produkten på en vardag som passar dig. Ring oss på 08 4468 6558 (måndag till fredag 11:00 till 15:00) eller skicka ett mejl till hej@omlet.se.
När får jag min återbetalning eller ersättningsprodukt?
Vi ordnar en återbetalning eller en ersättningsvara (beroende på vad du bett om) så fort som vi tar emot din retur. Återbetalningen kommer att göras inom 48 timmar från det att vi får tillbaka produkten och till samma betalningssätt som du gjorde betalningen på (det vill säga kortet du betalade med eller PayPal). Det kan ta upp till 10 arbetsdagar för personalen på lagret att behandla din retur och 3-5 dagar innan återbetalningen syns på ditt konto.
Hur mycket kommer jag att få tillbaka?
Så länge produkterna skickas tillbaka till oss inom 180 dagar kommer vi att betala tillbaka vad du betalade för dem (priset som visas på din beställning).